چرا پراید 141 بخریم؟

141

چرا پراید 141 بخریم؟

141

هر خودرویی معایب و ویژگی های خاص خود را دارد ولی در میان خودروهای پراید چرا 141 را انتخاب کنیم

برخی از ویژگی های پراید 141:

  1. کف سربی و سنگین پراید 141 که باعث میشود در جاده زیر پای خوبی نسبت به بقیه خودروهای پراید داشته باشد
  2. انتن برقی که پراید های جدید ندارند
  3. در باز کن برقی صندوق عقب
  4. قابلیت تا شدن صندلی عقب
  5. طراحی زیبای داخلی از جمله داشبورد و …
  6. زیبایی ظاهری 141
  7. استحکام بدنه نسبت به سایر پراید ها
  8. رضایت اکثر مشتریان پراید 141 نسبت به بقیه خودروهای پراید
  9. خوش رکاب بودن نسبت به بقیه پراید ها

این ها نمونه ای از ویژگی های پراید 141 میباشد که یک مصرف کننده واقعی متوجه ان میشود نه یک بنگاه دار

معایب خودروی پراید 141 را به شما واگذار خواهیم کرد اگر تاکنون 141 داشته اید و معایبی دران دیده اید

در قسمت نظرات سایت اموزش بیان فرمایید

نظرات خوانندگان (2)

  1. پیمان شمسایی فوریه 9, 2017 @ 8:27 ب.ظ

    من از سال 87 پراید 141 دارم . همیشه قدردان این ماشین هستم چون با اینکه مدل پراید 141 من 85 هست ولی جالبه که داخلش حتی از پرایدهای مدل 95 هم زیباتر و با کیفیت تره . داشبورد و کنسول داخلی پرایدهای جدید کاملا شبیه پراید 141 شده با این تفاوت که داشبورد پرایدهای جدید طرح و بدل 141 هستن یعنی جنس و کیفیت واقعی داشبورد را 141 داره ولی این جدیدا خشک و پلاستیک هست در صورتیکه جنس داشبورد 141 نرم و باکیفیت عالیه . داخل دربهای پراید 141 چراغ هشداردهنده بزرگ وجود داره ، کاور دربها تودوزی پارچه ای داره مثل پژو206 ، شاید به ظاهر 141 نمیاد که فضای اتاق و صندوق عقبش بیشتر از پراید معمولی باشه چون با لیفت بک صندوق عقب فضای خالی بالای صندوق به اتاق اضافه شده و همچنین طراحی قسمت عقبش طوریه که داخل ماشین هم بزرگتر شده این را از سقف 141 میشه فهمید که حدود سی سانت بزرگتر از پراید معمولیه . مثل چسب به جاده میچسبه باورتون نمیشه سرعت 140 رو عین پژو و سمند راحت میره و کنترلش فرقی با 206 نداره و تا 180 کیلومتر خودم بارها باهاش رفتم . میانگین سرعتم با پراید 141 در بزرگراه 160 کیلومتر در ساعته . رینگ هاش فابریک کارخانه اسپورته و جنس محکمی در رینگ های آلومینومیش داره . چراغهای عقبش مثل خودروهای جدید و مرسدس بنز طراحی شده . خلاصه اینکه 141 یکی از شگفتیهای روحیات ایرانی را به نمایش گذاشته به این معنی که ملت میرن هر چی تفاوت بین 141 وپرایدهای معمولیست رو بصورت جداگانه از بازار میخرن و با زحمت روی پراید 131 نصب میکنن و با افتخار میگن : روکش دربها رو 141 نصب کردم ، فرمان 141 گذاشتم ، رینگ 141 گذاشتم ، کنسول داخلی 141 گذاشتم و اینها را بعنوان مزیت میگن ولی همین ملت ایرانی شگفت انگیز نسبت به خرید 141 انگار هراس دارن . راستی شیشه های 141 رنگی هم هست و نیازی به دودی نداره . من که فقط در صورتیکه بخام ماشین غیر پراید بخرم 141 را میفروشم . بهترین پراید از بین همه مدلهاش 131 و 111 و 151 و 132 پراید 141 هست چون حتی صندلیهای عقبش تاشو هست و در صورت نیاز مثل وانت 151 پراید میشه . متاسفم که قدر 141 رو ایرانیها ندونستن فقط هم بخاطر دلالان و معامله گران و سوداگران که چون 141 موقعی که اومد یک و نیم میلیون گرونتر از پراید معمولی بود و سود کمتری برای حضرات دلال داشت .

  2. پیمان شمسایی فوریه 24, 2017 @ 5:49 ب.ظ

    لطفا نظرم را در سایت بگذارید
    من از سال 87 پراید 141 دارم . همیشه قدردان این ماشین هستم چون با اینکه مدل پراید 141 من 85 هست ولی جالبه که داخلش حتی از پرایدهای مدل 95 هم زیباتر و با کیفیت تره . داشبورد و کنسول داخلی پرایدهای جدید کاملا شبیه پراید 141 شده با این تفاوت که داشبورد پرایدهای جدید طرح و بدل 141 هستن یعنی جنس و کیفیت واقعی داشبورد را 141 داره ولی این جدیدا خشک و پلاستیک هست در صورتیکه جنس داشبورد 141 نرم و باکیفیت عالیه . داخل دربهای پراید 141 چراغ هشداردهنده بزرگ وجود داره ، کاور دربها تودوزی پارچه ای داره مثل پژو206 ، شاید به ظاهر 141 نمیاد که فضای اتاق و صندوق عقبش بیشتر از پراید معمولی باشه چون با لیفت بک صندوق عقب فضای خالی بالای صندوق به اتاق اضافه شده و همچنین طراحی قسمت عقبش طوریه که داخل ماشین هم بزرگتر شده این را از سقف 141 میشه فهمید که حدود سی سانت بزرگتر از پراید معمولیه . مثل چسب به جاده میچسبه باورتون نمیشه سرعت 140 رو عین پژو و سمند راحت میره و کنترلش فرقی با 206 نداره و تا 180 کیلومتر خودم بارها باهاش رفتم . میانگین سرعتم با پراید 141 در بزرگراه 160 کیلومتر در ساعته . رینگ هاش فابریک کارخانه اسپورته و جنس محکمی در رینگ های آلومینومیش داره . چراغهای عقبش مثل خودروهای جدید و مرسدس بنز طراحی شده . خلاصه اینکه 141 یکی از شگفتیهای روحیات ایرانی را به نمایش گذاشته به این معنی که ملت میرن هر چی تفاوت بین 141 وپرایدهای معمولیست رو بصورت جداگانه از بازار میخرن و با زحمت روی پراید 131 نصب میکنن و با افتخار میگن : روکش دربها رو 141 نصب کردم ، فرمان 141 گذاشتم ، رینگ 141 گذاشتم ، کنسول داخلی 141 گذاشتم و اینها را بعنوان مزیت میگن ولی همین ملت ایرانی شگفت انگیز نسبت به خرید 141 انگار هراس دارن . راستی شیشه های 141 رنگی هم هست و نیازی به دودی نداره . من که فقط در صورتیکه بخام ماشین غیر پراید بخرم 141 را میفروشم . بهترین پراید از بین همه مدلهاش 131 و 111 و 151 و 132 پراید 141 هست چون حتی صندلیهای عقبش تاشو هست و در صورت نیاز مثل وانت 151 پراید میشه . متاسفم که قدر 141 رو ایرانیها ندونستن فقط هم بخاطر دلالان و معامله گران و سوداگران که چون 141 موقعی که اومد یک و نیم میلیون گرونتر از پراید معمولی بود و سود کمتری برای حضرات دلال داشت .

    مدیر: سلام ممنون از اشتراک مطلبتون

دیدگاه بگذارید

آدرس ایمیل شما محفوظ می ماند


*